Зовнішня, внутрішня, візуальна реклама

Сенсорні системи людського сприйняття організують внутрішнє моделювання світу в трьох вимірах: візуальні образи, звуки та відчуття. Реклама активно впливає на дві системи сприйняття: візуальну та слухову ( за виключенням прямого маркетингу).
Візуальна реклама - один з традиційних та поширених каналів розповсюдження реклами по всьому світі. Такий вид реклами розрахований переважно на візуальне сприйняття необхідної інформації, що встановлюється на стаціонарних чи пересувних конструкціях, в першу чергу, поза зоною місця продажу товару. Вона поділяється а зовнішню та внутрішню.


ПЕРЕВАГИ  зовнішньої візуальної реклами:
•    Рекламні носії привертають увагу завдяки своїм розмірам;
•    Більшість таких рекламних носіїв виконана в кольорі, сюжети на них зображені реалістично та яскраво, сприяють закріпленню в пам`яті споживачів.
•    Правильно підібране місце розташування носіїв забезпечує ефективність рекламній компанії;
Основи вдалої зовнішньої візуальної  реклами:
•    Компактність інформації (короткі тексти, прості зображення, легке сприйняття для людини під час руху протягом декількох хвилин;)
•    Великий шрифт та контрастні кольори( зовнішня реклама сприймається на відстані десятків і, навіть, сотні метрів, тому з такої дистанції людина може сприйняти лише великі написи, яскраві кольори, та контрастні зображення)
•    Фокусування на одному повідомленні та ідеї ( ідея повинна бути зрозумілою з першого погляду, і хоча в рекламі завжди є місце креативу, хороша ідея робить рекламу ефективною)
 
ТОВ «Монблан»
активно працює у сфері розробки та виготовлення зовнішньої реклами з 1995 року.  Наші фахівці професійно якісно та в найкоротші терміни виконають повний спектр робіт із виготовлення наступних видів зовнішньої реклами:

• Світлова та несвітлова реклама
•  Неонова реклама
•  Рекламні установки на дахах
•  Реклама з металу
•  Брендування та поклейка автотранспорту
•  Друк та монтаж друкованої рекламної продукції і ін.

Внутрішня візуальна реклама –це текстова інформація або зображення, що покликана ознайомити з Вашою фірмою або прорекламувати продукцію та розміщується в межах Вашого виставкового приміщення.
 Вона може виявлятися: в написі на фризі (логотип або назва фірми ін. ); настінних плакатах; пласких або об’ємних зображеннях ваших торгових знаків або продукції, розміщених безпосередньо над або біля виставкового стенду.
Внутрішня реклама з представлення інформації відвідувачам може складатися з роздачі інформаційних, рекламних листів, прас-листів, проспектів,  буклетів, а також сувенірних виробів з рекламою вашої фірми: ручок, магнітиків, пакетів, календ ариків, кружок тощо.

Наша фірма, завдяки своєму технологічному устаткуванню та послузі фотодруку, гарантовано  виконає високоякісний друк плакатів, буклетів, рекламних листів  та будь-якої іншої реклами, в тому числі і на сувенірній продукції.

 Далеко не кожна рекламна компанія може забезпечити клієнту на стільки великий вибір способів втілення його візуального рекламного проекту в життя. А ми робимо це з приємністю, якісно та за розумними цінами.

."Львівські" тенденції у зовнішній рекламі (з використанням природних матеріалів)

 
Натуральні  матеріали завжди викликають довіру. Так вже влаштована людина, що натуральні та природні речі до вподоби їй значно більше, ніж підробки, бодай і дуже високої якості.
З допомогою вивісок із природних матеріалів ви зможете справити враження ще до того, як клієнт опиниться у Вашому закладі.
В першу чергу, коли говорять про вивіски та рекламу із природних матеріалів, згадують про метал ( залізо, сталь,  різного роду сплави і т.п.)  Вивіска з металу - це справжнісінька творчість. Оскільки вона повинна бути абсолютно неповторною та єдиною в своєму роді, мова піде не про стандарту металеву табличку з вигравіюваними буквами, а про ремесло -ковальство. Проте не кожна кована робота може стати художнім шедевром. Безперечно, красива кована вивіска привнесе в екстер`єр солідність та статусність, стовідсотково притягуватиме погляди  відвідувачів, адже витончені та оригінальні вироби із металу ніколи не виходять із моди, навпаки додають неповторності вашій рекламі та створюють ілюзію ажурної легкості.
            Дерево при правильній обробці та попередній підготовці може довгі роки витримувати нещадну експлуатацію. Звісно,  після тривалих років є ризик, що Ваша вивіска чи реклама дещо змінить свій колір, але таке потемніння виглядатиме на диво естетично і навіть шляхетно, додаючи напису своєрідного колориту та «духу часу», не слід забувати також, що дерево - це екологічний матеріал, який виглядає природно в будь-якому виконанні.
            Скло та скляні вивіски теж своєрідний тренд у виготовлені  зовнішньої реклами у Львові. Адже прозора реклама не псує фасади будівель - пам`яток архітектури, а при вигідному та професійному освітленні може стати навіть ефективнішою та більш вражаючою, ніж надсучасний масивний  пластиковий короб з неоновою підсвіткою.
            Надоригінально та надзвичайно вигідно може виглядати навіть створена вручну барельєфна  реклама або вивіска із таких, здавалось би, дивних матеріалів, як самозастигаюча суміш чи глина. Цей спосіб виробництва зовнішньої реклами у Львові зачасту використовують невеличкі магазини з художньою та творчою атрибутикою, сувенірні крамниці і невеличкі затишні кафе. Звичайно, існує ризик того, що замість професійного та якісного виконання вивіска буде нагадувати аматорство, проте і в цьому є своя привабливість.
            Принадність використання природних та натуральних матеріалів усе частіше перемагає волаючу об`ємну та надсучасну зовнішню рекламу. Зокрема у Львові поступово, проте надійно укорінюється тенденція саме до «затишних» та помірних рекламних вивісок та табличок.