Оформлення вітрин

 

У минулі часи найчастіше назви вулицям давали виходячи з їхніх особливостей. Сьогодні особливістю багатьох вулиць можна назвати велику кількість представлених там торгових павільйонів, банків, аптек і т.д. Як не загубитися серед великої кількості вітрин і представити свою компанію в найвигіднішому світлі, підкажуть фахівці компанії «Монблан».

Компанія «Монблан» професійно займається оформленням вітрин. Саме від фасаду торгового об'єкта, залежить відвідуваність того чи іншого магазину (банку, аптеки). Не будемо лукавити, саме в цьому і зацікавлений власник бізнесу. Є рівно 4 секунди, щоб привернути потенційного покупця. Від ступеня вкладення сил, засобів і професіоналізму в оформленні торгової точки найчастіше залежить прибутковість бізнесу.

Вітрина - це обов'язково назва, спеціалізація об'єкта, імідж і фірмовий стиль. Але крім того, вона виступає інформаційним полем, на якому фахівці компанії «Монблан» допоможуть власнику розмістити приваблюючу покупця інформацію. Розуміння поставленого завдання, професіоналізм, творче мислення дозволяє донести максимум інформації, а відповідні картинки допоможуть привернути увагу.

З точки зору колориту при оформленні вітрин бажано використовувати фірмові корпоративні кольори - це підвищує впізнаваність бренду. Можливо, також зіграти на факторі контрасту колориту вітрини з переважаючими фарбами навколишнього пейзажу.

Наші роботи: